Wat is de beste manier om Physitrack te gebruiken met meerdere zorgverleners?

Let op: als uw praktijk 10 of meer zorgverleners heeft, kunnen we zonder extra kosten een PT Direct-managementaccount voor uw praktijk instellen. Met PT Direct kunt u snel routinematige taken uitvoeren, inclusief:
  • op elk moment zorgverleners toevoegen en verwijderen uit uw abonnement. Nadat een collega is verwijderd, zal hij/zij zijn/haar voor zijn/haar eigen bestaande abonnement moeten betalen.
  • op elk moment uw abonnement opzeggen. Als u uw abonnement opzegt, zal dit ook een einde maken aan het abonnement voor eventuele toegevoegde collega's.
Om PT Direct in te schakelen voor uw praktijk, kunt u een e-mail sturen naar [email protected].

Physitrack is vanaf het begin ontworpen om zorgverleners binnen de praktijk in staat te stellen om samen te werken. Met uw Physitrack-abonnement kunt u meerdere abonnementen toevoegen voor andere zorgverleners binnen uw praktijk. Dit stelt u in staat om informatie te delen tussen uw licenties, plus de facturering onder 1 account. 

Abonnementen toevoegen aan uw originele Physitrack-abonnement

Klik op uw naam in de rechterbenedenhoek en selecteer A bonnement.
Klik op de knop " 0 collega's op abonnement" en klik vervolgens op " Collega's toevoegen aan abonnement".
Voer het e-mailadres in van de collega die u wilt toevoegen en klik op " Voeg toe". Ga verder met het toevoegen van de e-mailadressen van de andere collega's waarvoor u Physitrack-licenties wilt aanmaken, en klik op de knop " Voeg toe" na elke collega.
Als alle e-mailadressen zijn ingevoerd, klikt u tenslotte op " Toevoegen aan abonnement" om de toevoegingen te voltooien.
Op de volgende pagina die wordt weergegeven, ziet u de financiële gegevens die bij deze toevoegingen horen.

Is je vraag hiermee beantwoord? Bedankt voor de feedback Er was een probleem met het versturen van je feedback. Probeer het later nog eens.

Contact opnemen? Bericht sturen aan Physitrack Bericht sturen aan Physitrack