Waarom wordt mijn abonnement telkens beëindigd?

De meest voor de hand liggende betaalmethode is in Nederland de digitale incassomachtiging. Dit wil zeggen dat je de eerste keer (bij het starten van het abonnement) via iDeal een betaling uitvoert. Samen met deze betaling geef je ook een incassomachtiging af, waardoor je abonnement elke volgende maand automatisch kan worden verlengd, zonder dat je er omkijken naar hebt.

Het kan gebeuren dat Physitrack terechtkomt op je lijst met incassoblokkades, bijv. omdat je de transactie niet herkent. Betalingen aan Physitrack worden uitgevoerd door Adyen NV, een internationale betaalprovider. Het is ook mogelijk dat je gebruik maakt van een goedkeuringslijst waar Physitrack niet of niet meer op staat.

Wanneer een betaling om deze reden niet kan worden uitgevoerd, wordt deze gestorneerd (teruggestort op je bankrekening). Bij een stornering beëindigt ons systeem je abonnement en wordt je account geblokkeerd. Geen zorgen: je patiëntgegevens blijven hierbij veilig en in tact.

Zie je bij het inloggen op Physitrack onze betaalpagina, terwijl je je abonnement helemaal niet hebt beëindigd? Controleer je gegevens. Zijn deze juist? Start je abonnement dan met één simpele muisklik. Je kunt nagenoeg onmiddellijk weer gebruik maken van je Physitrack account.

Zie je een paar dagen later wéér de betaalpagina? Kijk dan in je online bankieromgeving of incasso's naar Adyen NV niet worden geblokkeerd. Vraag je bank gerust om hulp.

Is je vraag hiermee beantwoord? Bedankt voor de feedback Er was een probleem met het versturen van je feedback. Probeer het later nog eens.

Contact opnemen? Bericht sturen aan Physitrack Bericht sturen aan Physitrack