Opmerking: we ondersteunen geen Internet Explorer 11
Google Chrome
Start een gesprek met een (test)cliënt.
Als het gesprek niet wordt geladen, controleer dan of u een camera-icoontje met een rood kruis ziet in de rechterbovenhoek van het Physitrack videoconsult-popupvenster.
Klik op het onderstaande camera-icoontje.
Selecteer de optie "Altijd toestaan https://..." (hieronder omcirkeld) en druk op Klaar.
Sluit het Physitrack videoconsult-popupvenster en start het gesprek opnieuw.
Firefox
Start een gesprek met een (test)cliënt.
Geef Firefox, wanneer daarom wordt gevraagd, toegang tot uw camera en microfoon.
Vink "Deze beslissing onthouden" aan en klik op "Toestaan",
Als dit niet werkt, klikt u op het camerapictogram in de adresbalk en herhaalt u de bovenstaande stap.
Safari
Start een gesprek met een (test)cliënt.
Let op: als het Physitrack videoconsult-popup venster niet opent, klik dan op het popup icoontje hieronder om het popup venster te laten openen.
U zou een bevestigingsvenster moeten zien waarin u wordt gevraagd om Physitrack toe te staan uw camera en microfoon te gebruiken. Klik op "Toestaan".
Als je het bovenstaande bevestigingsvenster niet ziet, ga dan naar Voorkeuren > Websites > Camera en stel dit in op Toestaan, en stel Microfoon ook in op Toestaan.
Sluit het pop-upvenster van Physitrack videoconsult en start het gesprek opnieuw.
Is je vraag hiermee beantwoord?Bedankt voor de feedbackEr was een probleem met het versturen van je feedback. Probeer het later nog eens.