Wat is de beste manier om Physitrack te gebruiken met meerdere zorgverleners?

Let op: als uw praktijk 10 of meer zorgverleners heeft, kunnen we zonder extra kosten een PT Direct-managementaccount voor uw praktijk instellen. Met PT Direct kunt u snel routinematige taken uitvoeren, inclusief:
  • op elk moment zorgverleners toevoegen en verwijderen uit uw abonnement. Nadat een collega is verwijderd, zal hij/zij zijn/haar voor zijn/haar eigen bestaande abonnement moeten betalen.
  • op elk moment uw abonnement opzeggen. Als u uw abonnement opzegt, zal dit ook een einde maken aan het abonnement voor eventuele toegevoegde collega's.
Om PT Direct in te schakelen voor uw praktijk, kunt u een e-mail sturen naar [email protected]

Physitrack is vanaf het begin ontworpen om zorgverleners binnen de praktijk in staat te stellen om samen te werken. Met uw Physitrack-abonnement kunt u meerdere abonnementen toevoegen voor andere zorgverleners binnen uw praktijk. Dit stelt u in staat om informatie te delen tussen uw licenties, plus de facturering onder 1 account. 

Abonnementen toevoegen aan uw originele Physitrack-abonnement

Klik op uw naam in de rechterbenedenhoek en selecteer A bonnement.
Klik op de knop " 0 collega's op abonnement" en klik vervolgens op " Collega's toevoegen aan abonnement".
Voer het e-mailadres in van de collega die u wilt toevoegen en klik op " Voeg toe". Ga verder met het toevoegen van de e-mailadressen van de andere collega's waarvoor u Physitrack-licenties wilt aanmaken, en klik op de knop " Voeg toe" na elke collega.
Als alle e-mailadressen zijn ingevoerd, klikt u tenslotte op " Toevoegen aan abonnement" om de toevoegingen te voltooien.
Op de volgende pagina die wordt weergegeven, ziet u de financiële gegevens die bij deze toevoegingen horen.

Contact opnemen? Bericht sturen aan Physitrack Bericht sturen aan Physitrack