Beeldbellen met Physitrack

Physitrack biedt drie videoconsultpakketten aan. Elk pakket biedt andere gebruiksmogelijkheden voor in uw praktijk.

Verschillen tussen de videoconsultpakketten

Functionaliteit Telehealth Basic Telehealth Pro Telehealth Pro+
Prijs Gratis €11,99 per zorgverlener per maand €19,99 per zorgverlener per maand
Bel cliënten op PhysiApp (iOS/Android) Nee, alleen browser Ja Ja
Oefeningen streamen Nee Ja Ja
Virtuele goniometer Nee Ja Ja
Geluidskwaliteit Standaard Dolby™
Dolby™
Technologie Peer to peer Mediaserver Mediaserver
Technische ondersteuning Alleen self-service Ja, email support voor u en uw cliënten binnen 2 werkdagen Ja, email support voor u en uw cliënten binnen 2 werkdagen
Scherm delen Nee Ja Ja
Belminuten per maand Onbeperkt 2000 minuten Onbeperkt
Vaste IP-adressen Nee Nee Ja
Groepsbellen Ja Nee Binnenkort
U kunt altijd voor een maand upgraden naar Telehealth Pro(+) om het uit te proberen. Hebt u het gevoel dat Telehealth Pro(+) niet aan uw verwachtingen voldoet? Dan kunt u altijd terug naar Telehealth Basic.

Voordelen van Dolby™ Voice (binnenkort)

Het Telehealth Pro(+) plan maakt gebruik van Dolby™ Voice. Het voordeel is dat u een hogere geluidskwaliteit krijgt en een betere veerkracht heeft als de internetverbinding van u of uw cliënten niet optimaal is.
Dolby™ Voice biedt:
  • Dynamische audionivellering
  • Geavanceerde audio
  • Lawaai- en echovermindering
  • Geïntegreerd beheer van audioapparaten
  • Optimaal bandbreedtegebruik
  • Geavanceerde netwerkveerkracht voor een goede audiokwaliteit, ook bij minder goede netwerkomstandigheden

Welk videoconsultpakket moet ik gebruiken?

  • Ik heb een sterke, stabiele internetverbinding, en mijn cliënten ook...
    U kunt proberen om Telehealth Basic te gebruiken, en kijken of dit resulteert in een bevredigende gesprekskwaliteit en stabiliteit. Als u niet tevreden bent met de gesprekskwaliteit, dan zal Telehealth Pro, dat over Dolby's beveiligde mediaservers loopt, u en uw cliënten een betere gesprekskwaliteit bieden.
  • Veel van mijn cliënten gebruiken de iOS/Android-versie van PhysiApp.
    Telehealth Basic draait alleen in de browser, inclusief Chrome op Android en Safari op iOS. De cliëntervaring is mogelijk echter beter als u de cliënt enkel vraagt om PhysiApp te openen op hun iOS/Android-apparaat en te wachten tot u belt, in plaats van ze apart te laten inloggen op de webversie van PhysiApp en te laten wachten op uw telefoontje. U kunt Telehealth Basic proberen en upgraden naar Telehealth Pro(+) om te zien wat beter werkt voor u en uw cliënten.
Is je vraag hiermee beantwoord? Bedankt voor de feedback Er was een probleem met het versturen van je feedback. Probeer het later nog eens.

Contact opnemen? Bericht sturen aan Physitrack Bericht sturen aan Physitrack