Opnames van je Telehealth gesprekken

Bij Physitrack heeft de bescherming van je privacy en het naleven van de regels voor gegevensbescherming de hoogste prioriteit. Daarom worden Telehealth gesprekken standaard niet opgenomen. Deze beslissing weerspiegelt onze toewijding aan het beschermen van gevoelige informatie van zowel zorgverleners als patiënten terwijl we zorgeloze Telehealth diensten leveren.

Opnames van gesprekken als uitbreiding

We begrijpen dat sommige grotere organisaties opnames van Telehealth-gesprekken nodig hebben, bijv. omdat dit wettelijk verplicht is. Daarom biedt Physitrack het opnemen van gesprekken aan als een extra service. Voor deze dienst wordt een aparte overeenkomst gesloten die het beheer van de opgenomen gegevens regelt.

Indien geactiveerd, wordt alleen het audiogedeelte van Telehealth gesprekken opgenomen - video wordt niet opgenomen. Het audiobestand wordt voor een periode van 30 dagen veilig opgeslagen op de servers van Physitrack, waarna het permanent wordt verwijderd.

Je kunt de opgenomen audiobestanden handmatig downloaden via het Physitrack-platform, of ze openen via onze API-integratie voor eenvoudiger gegevensbeheer en om te voldoen aan de eisen van je organisatie.

Geïnteresseerd in het opnemen van gesprekken?

Als je gespreksopnames nodig hebt vanwege wettelijke of operationele redenen, neem dan contact met ons op via [email protected] om je behoeften te bespreken en meer informatie te krijgen over hoe je deze functie kunt inschakelen voor je account.

We helpen je graag om ervoor te zorgen dat je Telehealth diensten voldoen aan de relevante regelgeving, terwijl de hoogste standaard van gegevensbescherming gehandhaafd blijft.

Is je vraag hiermee beantwoord? Bedankt voor de feedback Er was een probleem met het versturen van je feedback. Probeer het later nog eens.

Contact opnemen? Bericht sturen aan Physitrack Bericht sturen aan Physitrack