Introductie bij Verbind menu
Welkom bij het Verbind menu! Alles om communiceren met uw cliënten makkelijker te maken.
Waar gebruik ik "Verbind" voor?
- Chat/Berichten (in twee richtingen)
- Videoconsulten
- Instellingen voor communicatie met cliënten
Deze functie laat u direct in contact komen met bericht- en contactfuncties voor u en uw cliënten.
- Zie direct welke ongelezen berichten u binnen hebt gekregen
- Neem contact op met uw cliënten zonder hun persoonlijk dossier op te moeten zoeken
- Bewerk uw uitnodiging voor een gesprek en eventueel de toestemmingsverklaring die u toestuurt
- Schakel chatverkeer in - of uit
- Bekijk uw logboeken om inzicht te krijgen in de gesprekken die u heeft gevoerd
NB. Het videoconsult en de chatfunctie kunnen ook gestart worden vanuit het tabblad 'Cliënten'. Echter, wanneer u een overzicht wil hebben van de communicatie met al uw cliënten of u globale communicatie-instellingen wilt wijzigen, is "Verbind" de plek voor u!
In de hierna volgende artikelen zullen we u laten zien hoe u de functionaliteiten van "Verbind" inzet.