Instellingen Verbind

U kunt via 'Instellingen' specifieke instellingen wijzigen voor uw berichten & videoconsult-opties

Hieronder kunt u zien welke instellingen u kunt wijzigen (met toelichting):

  • Wanneer u toestaat dat een cliënt een gesprek mag beginnen refereert naar de chatfunctie. Deze staat automatisch uitgeschakeld. Wanneer u deze functie uitgeschakeld heeft, kan een cliënten alleen antwoorden op berichten die u stuurt (en eventueel feedback geven over oefeningen), maar niet zelf het gesprek beginnen.
  • Sommige van uw cliënten hebben oudere Android-toestellen, waardoor gesprekken niet optimaal kunnen verlopen. Als u dit vinkje aan zet, zal het helpen de gesprekken te verbeteren. Dit staat automatisch uitgeschakeld. Let wel: gebruik een andere browser als dit aanstaat (bijvoorbeeld Chrome, Firefox of Edge). 
  • Indien u heeft aangegeven dat uw cliënten een toestemmingsverklaring krijgen te zien, moeten zij hiermee akkoord gaan voor zij de uitnodiging accepteren. Deze functie staat automatisch uitgeschakeld. Vink dit vak aan om deze functie te activeren. Let wel op; Wanneer een cliënt niet akkoord gaat met deze toestemmingsverklaring, wordt het gesprek niet automatisch afgebroken. Het gesprek gaat door en u kunt in uw logboek zien of er toestemming is gegeven (vanuit 'Verbind' > 'Gesprekslog'). 
  • De toestemmingsverklaring refereert naar het scherm wat een cliënt te zien krijgt wanneer hij het gesprek accepteert. Een cliënt moet akkoord gaan met deze verklaring voorafgaand aan het gesprek. N.B. Het gesprek kan nog steeds plaatsvinden als een cliënt niet akkoord gaat - dit is zodat de zorgverlener de cliënt om verheldering kan vragen waarom hij/zij de verklaring heeft afgeslagen. 
  • Videobelinstructies kunnen vooraf via e-mail worden verstuurd wanneer u klikt op 'Start videoconsult' op de pagina "Videoconsult starten via Verbind". Dit is alleen mogelijk als deze cliënt is voorzien van een e-mailadres en deze ingevuld is bij Physitrack.
  • Bewerk het onderwerp en de inhoudelijke tekst van de instructies die u voorafgaand aan het gesprek naar uw cliënt stuurt. Het is belangrijk dat u de code laat staan. U kunt deze wel verplaatsen in zijn geheel. 

Extra uitleg bij 'Instructies videobellen' 

%{patient_full_name} = de volledige naam van een cliënt, zoals bekend in Physitrack

%{current_date} = de datum van vandaag. U kunt deze vervangen door een andere datum wanneer uw afspraak in de toekomst staat gepland.

%{link_to_call} = automatisch gegenereerd door Physitrack.

%{practitioner_full_name} = uw naam, zoals bekend onder "Mijn account" binnen Physitrack

Is je vraag hiermee beantwoord? Bedankt voor de feedback Er was een probleem met het versturen van je feedback. Probeer het later nog eens.

Contact opnemen? Bericht sturen aan Physitrack Bericht sturen aan Physitrack