Beheerders toevoegen aan PT Direct
Binnen PT Direct kun je in een paar stappen extra (assistent-)beheerders toevoegen. Dit is handig wanneer u uw verantwoordelijkheden wilt delen of wanneer u bijvoorbeeld zelf beperkt beschikbaar bent.
Wilt u uw verantwoordelijkheden als PT Direct beheerder definitief aan een collega overdragen? Kijk hier hoe je dat doet.
- 1
- Zorg dat u ingelogd bent op uw PT Direct account.
- 2
- Klik links in het menu op Beheerders.
- 3
- Klik rechtsboven op + Voeg Gemachtigde toe.
- 4
-
Vul de naam, het e-mailadres en telefoonnummer in van de gebruiker die je wilt toevoegen.
Alle velden zijn verplicht. - 5
- Klik op de Sla op knop om door te gaan.
- 6
- Selecteer nu tot welke onderdelen van PT Direct de toegevoegde (hulp)beheerder toegang moet hebben. Telkens wanneer je een hokje aanvinkt, wordt deze wijziging onmiddellijk opgeslagen.
- 7
- Ons systeem stuurt de nieuwe (hulp)beheerder een e-mail met daarin zijn inloggegevens voor PT Direct.
Let op: (Hulp)beheerders hebben geen toegang tot het onderdeel Betalingen & facturen
.