Wijzig je PT Direct beheerder
Stop je met je werk of ga je met pensioen? Of is er een andere reden dat je het beheer van jullie PT Direct account aan iemand anders wilt overdragen? Geen enkel probleem, we helpen je graag!
Je kunt de beheerder van een PT Direct account niet zelf aanpassen. Hieronder lees je hoe de wijziging van een beheerder van een PT Direct account er stapsgewijs uitziet.
- 1
-
Stuur een e-mail naar
[email protected] met daarin de volgende gegevens:
- De naam van uw organisatie, praktijk of instelling,
- Uw klantnummer (u vindt dit op uw factuur; het ziet eruit als
nl-company-xxx
), - De naam en e-mailadres van de huidige beheerder van uw PT Direct account,
- De naam en e-mailadres van de nieuwe beheerder van uw PT Direct account.
- 2
- Wij passen de gegevens voor u aan en nemen contact met u op indien we aanvullende vragen hebben.
- 3
- Zodra de wijziging door ons is verwerkt, ontvangt u en de nieuwe beheerder hiervan een bevestiging. Uw nieuwe PT Direct beheerder ontvangt tevens een aparte e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
De nieuwe PT Direct beheerder kan vanaf dit moment inloggen op PT Direct.
Binnen PT Direct is het mogelijk om bepaalde beheertaken te delegeren aan een gemachtigde.
Het is niet mogelijk om tegelijkertijd gemachtigde en (hoofd)beheerder te zijn. Wij gaan er dan ook vanuit dat een verzoek om iemand beheerder van een PT Direct account te maken in de plaats komt van een eventuele rol als gemachtigde.